🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بدترین سال وال استریت

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، روز جمعه، در حالی که سرمایه گذاران آخرین معاملات خود را در بدترین سال بازار از زمان بحران مالی ۲۰۰۸ در شرایط ترس رو به افزایش رکود،

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بدترین سال وال استریت سهامیـــــــــر

بدترین سال وال استریت

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، روز جمعه، در حالی که سرمایه گذاران آخرین معاملات خود را در بدترین سال بازار از زمان بحران مالی ۲۰۰۸ در شرایط ترس رو به افزایش رکود، انجام دادند، سهام‌های ایالات متحده ریزش کردند.

شاخص بورس آمریکا

شاخص صنعتی داوجونز در آخرین روز معاملاتی سال ۲۰۲۲، ۲۸۰ واحد یا ۰.۸ درصد افت پیدا کرد و بیش از ۹ درصد در سال نزول کرد.

روز جمعه شاخص اس اند پی ۵۰۰، ۱.۱ درصد ریزش کرد و تقریباً ۲۰ درصد از ارزش خود در سال را از دست داد، در حالی که نزدک در روز جمعه ۱.۴ درصد افت پیدا کرد. شاخص فناوری بیش از ۳۰ درصد در سال افت پیدا کرد.

تورم در ایالات متحده در سال جاری

این سه شاخص اصلی بدترین سال خود را از سال ۲۰۰۸ به پایان رساندند، در حالی که تورم افسار گسیخته و رشد سریع نرخ‌های فدرال رزرو ایالات متحده باعث کاهش شد و بر تصمیمات سرمایه‌گذاران تأثیر گذاشت.

تورم در ایالات متحده در سال جاری به بالاترین حد خود در چهار دهه گذشته رسید و قیمت مصرف کننده در تابستان به طور سالانه بیش از ۹ درصد رشد پیدا کرد. کارشناسان باور دارند که بالاتر از سطح قبل از همه‌ گیری باقی بماند و بر این باورند که چند سال طول می‌کشد تا افزایش قیمت به سطح ۲۰۱۹ بازگردد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بدترین سال وال استریت)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :