🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

ارزش بازار ارزهای دیجیتالی افت پیدا کرد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

پیتر شیف، منتقد معروف بیت‌کوین به سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال هشدار داد تا سرمایه ‌های خود را واگذار کنند و سود حاصل را قبل از دست دادن همه چیز، صرف خرید

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

ارزش بازار ارزهای دیجیتالی افت پیدا کرد سهامیـــــــــر

ارزش بازار ارزهای دیجیتالی افت پیدا کرد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

پیتر شیف، منتقد معروف بیت‌کوین به سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال هشدار داد تا سرمایه ‌های خود را واگذار کنند و سود حاصل را قبل از دست دادن همه چیز، صرف خرید طلای فیزیکی کنند.

طلا محافظت بسیار بهتری در برابر رکود اقتصادی

وی می‌گوید: به افرادی که در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت دارند توصیه می‌کنم که از این بازار بیرون بیایند. شما هنوز هم می‌توانید تقریبا ۱۷هزار دلار برای بیت‌کوین بی‌ارزش خود دریافت کنید و پیشنهاد می‌کنم آن را بردارید و از آن برای خرید طلا استفاده کنید.

شیف باور دارد که طلا محافظت بسیار بهتری در برابر رکود اقتصادی ایجاد می‌کند، زیرا ارزش ذاتی خود را حتی در زمان ریزش بازار‌ها حفظ می‌کند، در حالی که ارز‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین اطمینان کمی در این زمینه دارند.

وی ادامه داد: اگر واقعا به دنبال جایگزینی برای دلار آمریکا، ذخیره ارزش و پوشش تورمی هستید، طلا جایگزینی بسیار مناسب است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۷۹۴.۲۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این ارزش نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد افت داشته است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (ارزش بازار ارزهای دیجیتالی افت پیدا کرد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :