🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

زمستان سخت برای ماینرهای بیت کوین

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

در روزهای نزدیکی به کریسمس و آمدن هوای سرد در آمریکا، گزارش هایی آمده که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در تگزاس بخش قابل توجهی از هش ریت این کشور را به خود

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

زمستان سخت برای ماینرهای بیت کوین سهامیـــــــــر

زمستان سخت برای ماینرهای بیت کوین

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

در روزهای نزدیکی به کریسمس و آمدن هوای سرد در آمریکا، گزارش هایی آمده که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در تگزاس بخش قابل توجهی از هش ریت این کشور را به خود اختصاص می‌دهند، به‌طور داوطلبانه فعالیت‌های خود را برای بازگرداندن برق به شبکه محدود کردند تا ساکنان بتوانند خانه‌های خود را گرم کنند.

مشکلات استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در آمریکا

به نظر می‌رسد این خاموش، به هشریت بیت کوین که معمولاً در حدود ۲۲۵ تا ۳۰۰ اگزاهش در ثانیه (EH/s) است، خسارتی وارد کرده است. هش‌ریت در ۲۵ دسامبر به ۱۷۰.۶۰ EH/s افت پیدا کرد که حدودا ۳۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

با این حال، طبق داده‌های محاسبه‌گر هش‌ریت  CoinWarz، از ۲۶ دسامبر، هش ریت به ۲۴۱.۲۹ EH/s بازگشته است.

بسیاری از شرکت‌های مهم استخراج بیت کوین مستقر در ایالات متحده در ماه‌های اخیر گزارش کردند که ورشکست شده اند، همچنین بسیاری از دیگر شرکت‌ها در شرایط بحرانی ادامه می دهند.

رویدادهای آب و هوایی تا کنون بر قیمت بیت کوین تأثیری نداشته است. درحال‌حاضر قیمت بیت کوین ۱۶،۸۲۶ دلار است و تنها ۰.۲۷ در ۲۴ ساعت گذشته افت پیدا کرده است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (زمستان سخت برای ماینرهای بیت کوین)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :