🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

رقابت بانکها و بلای جان تولید

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

مجتبی یوسفی گفت: بحران اشتغال در کشور مشکلات بسیار زیادی را بوجود آورده است، حل مشکل اشتغال از میان بر توجه به تولید ممکن است از این رو باید اندیشه

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

رقابت بانکها و بلای جان تولید سهامیـــــــــر

رقابت بانکها و بلای جان تولید

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

مجتبی یوسفی گفت: بحران اشتغال در کشور مشکلات بسیار زیادی را بوجود آورده است، حل مشکل اشتغال از میان بر توجه به تولید ممکن است از این رو باید اندیشه ویژه‌ای در دستور کار قرار بگیرد.

مجلس حامی تولید

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بازار کار متناسب با نیاز مردم در زمینه حرفه‌ها و مدارک ایجاد شود، اضافه کد: منابع و تسهیلات باید به زمینه تولید و بخش پیشران اقتصادی که زود بازده بوده و ثمرات اقتصادی بسیاری دارد داده شود.

وی با بیان اینکه مجلس حامی تولید بوده و در این راستا قوانین مناسبی را تدوین کرده است، ادامه داد: راحتی در صدور مجوز کسب و کار و تاکید بر تامین منابع مالی بخش تولید از مصوبات مهم مجلس در راستای کمک به بخش مولد کشور بوده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اموال اضافی شبکه بانکی باید به قیمت مناسب هر چه زودتر عرضه شود تا به این ترتیب توجه به تولید و تزریق منابع به آن بوجود آید، زیرا نزدیک پایان سال هستیم، اما هنوز در این رابطه حرکتی صورت نگرفته است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (رقابت بانکها و بلای جان تولید)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :