🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

افزایش سرمایه ۳۵ هزار میلیارد تومانی بانک‌های دولتی تصویب شد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر؛ سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه نارضایتی‌های زیادی از سقف تسهیلات بانک ها وجود

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

افزایش سرمایه ۳۵ هزار میلیارد تومانی بانک‌های دولتی تصویب شد سهامیـــــــــر

افزایش سرمایه ۳۵ هزار میلیارد تومانی بانک‌های دولتی تصویب شد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر؛ سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه نارضایتی‌های زیادی از سقف تسهیلات بانک ها وجود داشت، دولت امروز مصوب کرد مبلغ ٣۵ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه بانک های دولتی به زودی انجام شود.

افزایش سرمایه بانک ها

خاندوزی اضافه کرد: افزایش سرمایه بانک ها از محل سهامی که دولت از شرکت های دولتی در اختیار داشت، برای تمام بانک های دولتی نهایی می شود.

وزیر اقتصاد ادامه داد: با این اقدام و اجرای مصوبه امروز دولت، نسبت کفایت سرمایه تمام بانک‌های دولتی بجز ملی و سپه به عدد هشت درصد بر پایه صورت های مالی سال گذشته آنها رسیده و استاندارد می شود و بنابراین می توانند برای تسهیلات دهی به مردم در داخل و نیز در مراودات بین المللی از بهتر شدن نسبت کفایت سرمایه خود استفاده کنند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (افزایش سرمایه ۳۵ هزار میلیارد تومانی بانک‌های دولتی تصویب شد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :