🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازار مالی در بیم و امید تصمیم فدرال رزرو

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، اطلاعات تورمی آمریکا ظرف روز سه‌شنبه 13 دسامبر بهتر از انتظار و با افزایش سالانه 7.1 درصدی گزارش شد که این مقدار کمترین میزان افزایش تورم در

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازار مالی در بیم و امید تصمیم فدرال رزرو سهامیـــــــــر

بازار مالی در بیم و امید تصمیم فدرال رزرو

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، اطلاعات تورمی آمریکا ظرف روز سه‌شنبه 13 دسامبر بهتر از انتظار و با افزایش سالانه 7.1 درصدی گزارش شد که این مقدار کمترین میزان افزایش تورم در آمریکا پس از دسامبر سال گذشته بود.

کاهش رشد تورم در آمریکا

کاهش رشد تورم در آمریکا با ایجاد امیدواری نسبت به افت سیاست انقباضی از سوی فدرال رزرو زمینه سقوط شاخص دلار آمریکا به کانال 103 واحدی را بوجود می آورد و سیگنالی رو به رشد را برای بازارهای مالی و کالایی به وجود می آورد.

اگرچه انتشار داده تورمی آمریکا بهتر از انتظار سیگنالی مثبت برای بازارها به همراه داشت و توانست به سبزپوشی وال‌استریت ظرف ساعات پایانی روز سه‌شنبه 13 دسامبر نیز سبب شود، اما میزان نوسان ارزش این بازار  ظرف روز سه‌شنبه و ساعات آغازین بازگشای بازار در روز چهارشنبه  محدود بود.

فعالان این بازار ترجیح می‌دهند تا مشخص شدن نتیجه جلسه فدرال رزرو در خصوص میزان افزایش نرخ بهره برای ماه دسامبر از حرکت هیجانی در بازار صرف نظر کنند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازار مالی در بیم و امید تصمیم فدرال رزرو)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :