🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

اوپک قیمت نفت ایران را در محدوده 90 دلار گزارش کرد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در نوامبر به ۸۸ دلار و ۷۳ سنت رسید که در مقایسه با ۹۳ دلار و ۲۱ سنت در اکتبر، چهار

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

اوپک قیمت نفت ایران را در محدوده 90 دلار گزارش کرد سهامیـــــــــر

اوپک قیمت نفت ایران را در محدوده 90 دلار گزارش کرد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در نوامبر به ۸۸ دلار و ۷۳ سنت رسید که در مقایسه با ۹۳ دلار و ۲۱ سنت در اکتبر، چهار دلار و ۴۸ سنت معادل ۴.۸ درصد افت را تجربه کرد. میانگین قیمت نفت سنگین ایران از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون، ۱۰۱ دلار و ۷۶ سنت بوده که بالاتر از ۶۹ دلار و ۳۲ سنت در مدت مشابه سال میلادی گذشته است.

ارزش سبد نفتی اوپک

ارزش سبد نفتی اوپک در نوامبر به ۸۹ دلار و ۷۳ سنت در هر بشکه رسید که سه دلار و ۸۹ سنت معادل ۴.۴  در مقایسه با اکتبر افت داشت.

با این حال، میانگین ارزش سبد نفتی اوپک از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون، ۱۰۱ دلار و ۸۹ سنت در هر بشکه بوده که ۳۲ دلار و ۴۳ سنت معادل ۴۶.۷ درصد رشد در مقایسه با میانگین قیمت ۶۹ دلار و ۴۵ سنت در مدت مشابه سال گذشته را گزارش می‌دهد.

تولید نفت اوپک

بر اساس گزارش های منابع مختلف، تولید نفت اوپک که متشکل از ۱۳ عضو است، در نوامبر به ۲۸.۸۳ میلیون بشکه در روز رسید که بر مبنای ماه به ماه،  ۷۴۴ هزار بشکه در روز افت را تجربه کرد.

تولید نفت خام در نیجریه و آنگولا رشد پیدا کرد اما در عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کویت و عراق افت داشت. تولید نفت ایران با هزار بشکه در روز افت، به ۲.۵۵۹ میلیون بشکه در روز رسید.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (اوپک قیمت نفت ایران را در محدوده 90 دلار گزارش کرد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :