🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده تغییر کرد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

احسان خاندوزی در مورد آخرین وضعیت افزایش حقوق کارمندان در سال آتی و احکام مندرج در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه افزایش ۲۰درصدی حقوق است، البته

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده تغییر کرد سهامیـــــــــر

میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده تغییر کرد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

احسان خاندوزی در مورد آخرین وضعیت افزایش حقوق کارمندان در سال آتی و احکام مندرج در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه افزایش ۲۰درصدی حقوق است، البته این پیشنهاد نهایی نشده و ممکن است در آخر در هیات دولت مصوب نشود.

احتمال بیشتر شدن حدود ۲۰ درصدی حقوق

با وجود این‌ که در گزارش های غیررسمی، از احتمال بیشتر شدن حدود ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت سخن به میان آمده، اما برطبق گزارش های رئیس‌جمهور، افزایش حقوق و پرداخت حقوق کارکنان دولت از سال آینده برطبق بهره وری و میزان کارکرد آنها صورت می‌گیرد.

رئیس‌جمهور تعدادی از اعضای دولت را موظف کرد تا راهکارهای پرداخت حقوق برطبق میزان بهره وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده تغییر کرد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :