🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازگشایی اقتصادی در چین قیمت نفت را افزایش داد 

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، روز سه‌شنبه بهای معاملات آتی نفت برنت با ۶۴ سنت یا ۰.۸ درصد رشد به ۷۸.۶۳ دلار در هر بشکه تا ساعت ۵:۳۲ صبح به وقت تهران

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازگشایی اقتصادی در چین قیمت نفت را افزایش داد  سهامیـــــــــر

بازگشایی اقتصادی در چین قیمت نفت را افزایش داد 

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، روز سه‌شنبه بهای معاملات آتی نفت برنت با ۶۴ سنت یا ۰.۸ درصد رشد به ۷۸.۶۳ دلار در هر بشکه تا ساعت ۵:۳۲ صبح به وقت تهران رسید و قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با ۶۴ سنت یا ۰.۹ درصد رشد به ۷۳.۸۱ دلار رسید.

بسته شدن خط لوله کی استون شرکت تی سی انرژی

بسته شدن خط لوله کی استون شرکت تی سی انرژی که روزانه ۶۲۰ هزار بشکه نفت خام کانادا را از آلبرتا به ایالات متحده می‌فرستد، موجب افت عرضه شده و احتمال کمبود ذخایر در مرکز ذخیره سازی کوشینگ، اوکلاهما، را بیشتر کرده است. کوشینگ نقطه تحویل قرارداد آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت هم هست.

کی استون پس از نشت ۱۴ هزار بشکه‌ای در ایالت کانزاس ایالات متحده که در ۷ دسامبر گزارش شد، بسته باقی مانده است. تی سی انرژی، جدول زمانی راه اندازی دوباره این خط، که نفت خام را به پالایشگاه‌ها در ایالات غرب میانه و ساحل خلیج می‌رساند، منتشر نکرده است.

تحلیل گران بانک مرکزی آمریکا

انتظار می‌رود که بسته شدن این خط لوله باعث کمبود در ذخایر نفت خام آمریکا شود. هفت تحلیل گر شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز تخمین زدند که ذخایر نفت در هفته منتهی به ۹ دسامبر تا ۳.۹ میلیون بشکه افت پیدا کرده است.

تحلیل گران بانک مرکزی آمریکا عقیده دارند که بازگشایی اقتصادی موفقیت آمیز در چین به دلیل محدودیت‌های کووید-۱۹، با محوریت فدرال رزرو آمریکا در مورد رشد نرخ بهره، می‌تواند تقاضای سوخت را بیشتر کند و قیمت نفت برنت را به بالای ۹۰ دلار در هر بشکه برساند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازگشایی اقتصادی در چین قیمت نفت را افزایش داد )
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :