🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سقوط آزاد بورس

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، در معاملات روز شنبه نوزدهم آذر ماه، شاخص کل بورس پایتخت نسبت به روز کاری قبل 19 هزار و 93 واحد ریزش کرد و به رقم یک

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سقوط آزاد بورس سهامیـــــــــر

سقوط آزاد بورس

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، در معاملات روز شنبه نوزدهم آذر ماه، شاخص کل بورس پایتخت نسبت به روز کاری قبل 19 هزار و 93 واحد ریزش کرد و به رقم یک میلیون و 383 هزار و 737 واحد رسید.

ریزش سنگین شاخص بورس

شاخص هم وزن بورس نیز با ریزش 4 هزار و 254 واحدی در سطح 412 هزار و 830 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) 108 واحد افت پیدا کرد و در سطح 18 هزار و 455 واحد ایستاد.

ریزش سنگین شاخص در شرایطی پدید آمد که شرکت‌ های بزرگی که از افت ظرفیت تولید به علت کمبود گاز گزارش داده بودند همگی قرمزپوش شدند. ریزش بزرگان سبب شد تا عرضه در بازار افزایش پیدا کند و موج خروج پول حقیقی نیز بزرگ‌ تر شد.

در مجموع معاملات شنبه، ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای سیزدهمین روز متوالی منفی شد و 397 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد که بالاترین رقم در سه هفته اخیر محسوب می شود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سقوط آزاد بورس)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :