🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

خط و نشان جدید آمریکا برای ارزهای دیجیتال

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به شرکت های سهامی عام اخطار داد تا آسیب های ارزهای دیجیتال را بیان کنند. این کمیسیون در نامه هایی

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

خط و نشان جدید آمریکا برای ارزهای دیجیتال سهامیـــــــــر

خط و نشان جدید آمریکا برای ارزهای دیجیتال

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به شرکت های سهامی عام اخطار داد تا آسیب های ارزهای دیجیتال را بیان کنند. این کمیسیون در نامه هایی به شرکت ها لزوم افشای هرگونه تاثیرات احتمالی ناشی از سردرگمی در بازار کریپتوکارنسی را مورد تاکید قرار داده است.

ورشکستگی‌های اخیر و مشکلات مالی در میان فعالان رمزارز

در این نامه که به تازگی منتشر شده، آمده است:  ورشکستگی‌های اخیر و مشکلات مالی در میان فعالان رمزارز، باعث مشکلات گسترده در این بازارها شده است.

در واقع سیگنال های منفی پیرامون این اعتماد طی چند هفته گذشته عمیق تر شد؛ زیرا این نگرانی وجود داشت که شرکت تجارت ارزهای دیجیتال جنسیس گلوبال تریدینگ، که متعلق به شرکت مادر Grayscale، است، ممکن است دچار ورشکستی شود.

در همین موضوع برطبق گزارش های منتشر شده، سهام بزرگترین صندوق بیت‌کوین جهان، GBTC، روز پنج‌شنبه به نرخ تخفیف ۴۷.۳ درصدی رسید. از سوی دیگر شرکت تجاری Amber Group  از قرارداد 25 میلیون دلاری خود با باشگاه چلسی منصرف شده و کارکنان خود را اخراج کرد.

این اظهارات در حالی بیان می شود که تحلیل گران بر این باورند که، دامنه نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً در سال آینده میلادی به میزان قابل توجهی افت پیدا کند. چرا که رویدادهای ریسک پذیر اصلی در حال کاهش است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (خط و نشان جدید آمریکا برای ارزهای دیجیتال)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :