🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

نوسان وال‌‌استریت در بلاتکلیفی تورمی

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، سه شاخص اصلی وال‌استریت در روز ابتدایی بازگشایی بازارها در هفته جاری یعنی دوشنبه پنجم دسامبر وارد روند کاهش ارزش شدند، به گونه ای که هر سه

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

نوسان وال‌‌استریت در بلاتکلیفی تورمی سهامیـــــــــر

نوسان وال‌‌استریت در بلاتکلیفی تورمی

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، سه شاخص اصلی وال‌استریت در روز ابتدایی بازگشایی بازارها در هفته جاری یعنی دوشنبه پنجم دسامبر وارد روند کاهش ارزش شدند، به گونه ای که هر سه شاخص اصلی به کف ارزش هفتگی خود نزدیک شدند. در روز ابتدایی هفته داده‌های بخش خدمات آمریکا برای ماه نوامبر بهتر از انتظار گزارش شد.

فعالان بازار سرمایه در آمریکا

بهبود داده‌های بخش خدمات، در شرایطی که میزان اشتغالزایی و افزایش دستمزد برای ماه نوامبر افزایشی و فراتر از باور کارشناسان گزارش شد، نشان داد که اقتصاد آمریکا تاب‌آوری بیشتری در مقابل افزایش نرخ بهره دارد.

به این ترتیب ترس از ادامه دار شدن سیاست انقباضی از سوی فدرال رزرو به منظور مهار تورم باعث شد تا سرمایه از وال‌استریت فرار کند.

در عین حال فعالان بازار سرمایه در آمریکا چشم‌ انتظار گزارش نتیجه برای  مجلس سنا در منطقه جورجیا هستند که نتیجه آن می‌تواند سرنوشت مجلس سنا را دگرگون کند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (نوسان وال‌‌استریت در بلاتکلیفی تورمی)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :