🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بزرگترین معامله با رمزارز بین روسیه و چین انجام شد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

یک شرکت روس اولین تراکنش مجاز این کشور را با دارایی های مالی دیجیتال (DFA) که شامل یوان چین است را گزارش کرد. بر اساس خبر ها، این معامله، بزرگترین

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بزرگترین معامله با رمزارز بین روسیه و چین انجام شد سهامیـــــــــر

بزرگترین معامله با رمزارز بین روسیه و چین انجام شد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

یک شرکت روس اولین تراکنش مجاز این کشور را با دارایی های مالی دیجیتال (DFA) که شامل یوان چین است را گزارش کرد. بر اساس خبر ها، این معامله، بزرگترین معامله ای است که تا به امروز تحت قانون فعلی DFA روسیه انجام شده است، این قانون صدور توکن هایی را ساماندهی می کند که با بدهی تجاری تضمین شده اند.

دارایی های مالی دیجیتال

این معامله هچنین شامل صدور DFA (دارایی های مالی دیجیتال) به ارزش 58 میلیون یوان چین (تقریباً 516 میلیون روبل یا 8.26 میلیون دلار) بود که با بدهی تجاری تضمین شده بود.

سررسید توکن‌های صادر شده 29 روز و نرخ بهره آن 4 درصد است. این کار مزایای DFA را نسبت به وام‌های کوتاه‌مدت به روبل، که با نرخ سالانه 9 تا 10 درصد ارائه می‌شود، بهبود می بخشد.

همچنین DFA خطرات ناشی از نوسانات ارز را برای صادرکنندگان کمتر می کند. این معامله بر روی پلتفرمی که توسط Lighthouseتوسعه داده شده بود، انجام شد.  این پلتفرم توسط بانک روسیه به عنوان یکی از اپراتورهای سیستم مدیریت دارایی های مالی دیجیتال در نظر گرفته شد.

در حالی که مقامات روسیه در حال کار برای ایجاد یک فضای قانونی جامع‌تر برای همه دارایی‌های دیجیتال، از جمله ارزهای دیجیتال، بوده‌اند، قانون « دارایی‌های مالی دیجیتال» در ژانویه 2021 تصویب شد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بزرگترین معامله با رمزارز بین روسیه و چین انجام شد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :