🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه 12 آذر 1401

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، رشد قیمت اونس طلا در انتهای هفته و کمک به رشد ارزش ذاتی سکه و افت حباب این فلز گرانبها، سبب تقویت انتظارات صعودی شده است. انتظار

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه 12 آذر 1401 سهامیـــــــــر

پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه 12 آذر 1401

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، رشد قیمت اونس طلا در انتهای هفته و کمک به رشد ارزش ذاتی سکه و افت حباب این فلز گرانبها، سبب تقویت انتظارات صعودی شده است.

انتظار معامله‌ گران برای رشد سکه در ابتدای هفته

بخشی از فعالان با توجه به چنین اتفاق‌ هایی باور می‌کنند که سکه امامی در ابتدای هفته می‌تواند به بالای سطح 17 میلیون و 500 هزار تومان حرکت کند. در صورتی که فلز گرانبهای داخلی سطح یادشده را بشکند، انتظارات افزایشی، بیشتر از گذشته تقویت خواهد شد.

با وجود انتظار برخی معامله‌گران برای رشد سکه در ابتدای هفته، شماری دیگر تصور دارند که دلار در روز شنبه در حالت افزایشی قرار نخواهد گرفت.

ارزش ذاتی سکه امامی به بالای مرز 15 میلیون تومانی نفوذ کرد. بر طبق صحبت ‌های معامله ‌گران و محاسبات فنی، با حضور اونس طلا در کانال هزار و 790 دلار، ارزش ذاتی سکه امامی از کانال 14 میلیون تومانی کنده شد و تا محدوده 15 میلیون و 200 هزار تومان رشد کرد.

در این میان، افزایش اسکناس آمریکایی می‌تواند به شکل معنا داری، فضای بازار فلز گرانبهای داخلی را تحت تاثیر قرار دهد و زمینه ‌ساز ورود خریداران بیشتری به بازار سکه شود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه 12 آذر 1401)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :