🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

معدن مس سونگون به منطقه آزاد ارس الحاق شود

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

معبود عباس‌زاده در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خواستار الحاق معدن مس سونگون به منطقه آزاد ارس شد و بیان کرد: مس سونگون با ۷ درصد اکتشاف بزرگترین

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

معدن مس سونگون به منطقه آزاد ارس الحاق شود سهامیـــــــــر

معدن مس سونگون به منطقه آزاد ارس الحاق شود

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

معبود عباس‌زاده در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خواستار الحاق معدن مس سونگون به منطقه آزاد ارس شد و بیان کرد: مس سونگون با ۷ درصد اکتشاف بزرگترین معدن مس خاورمیانه است و با تکمیل فاز‌های توسعه‌ ای در آینده نزدیک به یکی از بزرگترین معادن مس جهان و به یکی از پنج پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری در کشور بدل می شود.

مجتمع مس سونگون

وی اضافه کرد: علاقمند به استفاده از ظرفیت‌های قانونی ارس برای توسعه صنعت مس استان و تامین بخش بزرگی از نیاز‌های کشور هستیم.

مدیر مجتمع مس سونگون گفت: مجموع صادرات استان آذربایجان‌ شرقی کمتر از یک و نیم میلیارد دلار است، در حالی که ارزآوری مجتمع مس سونگون چهار میلیارد دلار است.

وی از پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس برای استفاده از ظرفیت کارخانه‌های فعال در صنعت فولاد و خودرو برای برآورده کردن نیاز‌های مجتمع مس سونگون و ساختن معدن مسجد داغی استقبال و تاکید کرد: آماده اقدام در سریع‌ ترین زمان ممکن هستیم.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (معدن مس سونگون به منطقه آزاد ارس الحاق شود)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :