🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

کاهش ۸۰ درصدی مالیات سهام

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر؛ دولت با گزارش تصویب افت ۸۰ درصدی مالیات فروش سهام توسط شورای‌ هماهنگی اقتصادی سران قوا، مدعی شد: پس از شروع حمایت های جدی دولت از بازار

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

کاهش ۸۰ درصدی مالیات سهام سهامیـــــــــر

کاهش ۸۰ درصدی مالیات سهام

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر؛ دولت با گزارش تصویب افت ۸۰ درصدی مالیات فروش سهام توسط شورای‌ هماهنگی اقتصادی سران قوا، مدعی شد: پس از شروع حمایت های جدی دولت از بازار سهام و بهتر شدن سیر معاملات از سه هفته گذشته و بهتر شدن شرایط بازار، اقدامات ادامه دارد تا به فعالان بازار سرمایه اثبات شود این بازار در اولویت برنامه های اجرایی دولت قرار دارد.

حذف قیمت گذاری دستوری در صنایع مختلف

بر طبق این خبر از این رو در ادامه حذف قیمت گذاری دستوری در صنایع مختلف، دوشنبه اول آذر، اتفاق مهم و بزرگی برای صنعت خودرو بوجود خواهد آمد و پژو ۲۰۷ ایران خودرو برای نخستین بار در بورس کالا عرضه می شود تا پس از رهایی خودروهای کم تیراژ و غیرعمومی تر برای مردم، حذف قیمت گذاری دستوری و اعتماد به ساز و کار بازار به خودورهای پرتیراژ برسد.

این اقدام چند نشان مهم به همراه دارد. نخست اینکه عزم دولت برای کنار گذاشتن قیمت گذاری دستوری جدی است. دوم حمایت واقعی از خودروسازان و بازگشت سود حاصل از تولید به چرخه تولید و سوم تنها نبودن سهامداران است تا با مشاهده اقدامات عملیاتی دولت و رفع مشکلات ایجاد شده در مقابل کسب و کارها به بازار سهام دلگرم باشند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (کاهش ۸۰ درصدی مالیات سهام)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :