🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سرمایه‌ گذاران نیروگاه های تجدیدپذیر

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

حواله‌های سوخت صرفه‌ جویی شده در نیروگاه‌ های تجدیدپذیر به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال به سرمایه ‌گذاران این نیروگاه‌ها واریز شد. حواله ‌های سوخت صرفه ‌جویی شده در نیروگاه

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سرمایه‌ گذاران نیروگاه های تجدیدپذیر سهامیـــــــــر

سرمایه‌ گذاران نیروگاه های تجدیدپذیر

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

حواله‌های سوخت صرفه‌ جویی شده در نیروگاه‌ های تجدیدپذیر به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال به سرمایه ‌گذاران این نیروگاه‌ها واریز شد.

حواله ‌های سوخت صرفه ‌جویی شده در نیروگاه ‌ها

به گزارش سهامیر، با بررسی های انجام شده توسط سازمان انرژی ‌های تجدیدپذیر و استفاده انرژی برق (ساتبا) و با همکاری وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران و همچنین کمیسیون ‌های مجلس شورای اسلامی به‌ ویژه کمیسیون انرژی، حواله‌ های سوخت صرفه ‌جویی شده در نیروگاه‌ های تجدید پذیر واریز شد.

بر طبق این خبر، مجموع ارزش حواله ‌های سوخت صرفه ‌جویی شده در نیروگاه ‌ها به مبلغ 25 هزار میلیارد ریال (موضوع بند (ی) تبصره (15) در قانون بودجه سال 1400 کل کشور) است که توسط شرکت ملی گاز ایران به سرمایه‌ گذاران این زمینه تحویل و واریز شد.

این خبر نشان می دهد با پیگیری ‌های ساتبا تحقق این امر باعث می شود تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات سرمایه ‌گذاران نیروگاه‌ های تجدیدپذیر بخش خصوصی شده است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سرمایه‌ گذاران نیروگاه های تجدیدپذیر)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :