🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

نفت ۲۰۰ دلاری در راه است

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

گزینه خرید نفت خام برنت به قیمت 200 دلار در هر بشکه برای مارس 2023 در مقطعی از هفته گذشته به پرمعامله ‌ترین قرارداد در بازار تبدیل شد که حاکی

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

نفت ۲۰۰ دلاری در راه است سهامیـــــــــر

نفت ۲۰۰ دلاری در راه است

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

گزینه خرید نفت خام برنت به قیمت 200 دلار در هر بشکه برای مارس 2023 در مقطعی از هفته گذشته به پرمعامله ‌ترین قرارداد در بازار تبدیل شد که حاکی از آن است که با وجود نگرانی در مورد تقاضای چین، انتظارات برای کاهش عرضه همچنان در نظر گرفته می شود.

چشم انداز تقاضای نفت خام

یک هفته پیش، اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده چشم انداز تقاضای نفت خام خود را برای سال 2023 به میزان 320000 و عرضه را 300000 بشکه در روز کمتر کرد.

این هفته، اوپک همچنین پیش‌بینی تقاضای نفت خود برای سال آینده را 100 هزار بشکه در روز کمتر کرد و دلیل آن را چالش‌ های اقتصادی در صحنه جهانی نفت بیان کرد و همچنین هشدار داد که احتمالا عرضه مشکل دچار مشکل شود.

به عقیده کارشناسان عامل اصلی پشت چشمانداز تقاضا وضعیت کووید در چین باشد. بطوریکه به روز رسانی وضعیت آن قیمت نفت را به صورت روزانه بالا یا پایین می‌برد و احتمالاً این کار در سال آینده نیز همچنان ادامه پیدا کند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (نفت ۲۰۰ دلاری در راه است)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :