🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

قیمت دلار در صرافی و بازار آزاد امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۸ هزار  و ۸۵۵ تومان و ۲۹ هزار و ۱۴۵ تومان

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

قیمت دلار در صرافی و بازار آزاد امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ سهامیـــــــــر

قیمت دلار در صرافی و بازار آزاد امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۸ هزار  و ۸۵۵ تومان و ۲۹ هزار و ۱۴۵ تومان گزارش شد که نسبت به روز گذشته ( ۲۴ آبان) قیمت‌ آن ۹۱ تومان رشد یافت.

بازار ارز امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱

قیمت خرید یورو ۲۹ هزار و ۹۲۵ تومان و قیمت فروش آن نیز ۳۰ هزار و ۲۲۶ تومان گزارش شد که قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته ۲۱۳ تومان رشد یافت.

کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۳۳ هزار و ۳۵۴ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۳۳ هزار و ۷۰۳ تومان در صرافی ها در نظر گرفته است.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۳۳ هزار و ۶۰۱ و ۳۱ هزار و ۱۰ تومان در نظر گرفته شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۳۳ هزار و ۳۴۰ تومان تعیین شد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (قیمت دلار در صرافی و بازار آزاد امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :