🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بهای گندم به قبل از جنگ اوکراین برگشت

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

در شرایطی که داده‌ های تورمی آمریکا و ریزش شاخص دلار، زمینه رشد کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی را بوجود آورد، از بهای غلات با محوریت گندم در بازار جهانی کاسته

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بهای گندم به قبل از جنگ اوکراین برگشت سهامیـــــــــر

بهای گندم به قبل از جنگ اوکراین برگشت

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

در شرایطی که داده‌ های تورمی آمریکا و ریزش شاخص دلار، زمینه رشد کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی را بوجود آورد، از بهای غلات با محوریت گندم در بازار جهانی کاسته شد.

قیمت جهانی گندم

بر طرف شدن نگرانی نسبت به کم شدن عرضه عامل این افت قیمت است؛ هر چند تضعیف شاخص دلار آمریکا می‌تواند سرعت ‌گیر این کاهش قیمت باشد.

بهای گندم به قیمت پیش از حمله روسیه به اوکراین بازگشت. در معاملات آتی بورس شیکاگو ظرف روز جمعه یازدهم نوامبر، هر بوشل گندم با قیمت ۱۴/ ۸دلار خرید و فروش می شد.

البته قیمت این محصول روز پنج ‌شنبه دهم نوامبر تا ۰۲/ ۸دلار به ‌ازای هر بوشل کاهش پیدا کرده بود، اما کاهش شاخص دلار آمریکا ظرف روز جمعه از بهتر شدن بهای این محصول حمایت کرد.

با این حال، همچنان گندم در کف قیمت دوماهه خرید و فروش شد و قیمت آن نسبت به زمان مشابه سال قبل افت ۳۷/ ۰درصدی را تجربه کرد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بهای گندم به قبل از جنگ اوکراین برگشت)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :