🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازگشت ژاپن به بازار لوازم خانگی ایران؟

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

در حالی واردات لوازم خانگی از سال 97 ممنوع شده که اخیرا گزارش هایی مبنی بر بازگشت محصولات ژاپنی به بازار به گوش‌ می‌رسد که حقیقت ندارد. بازار لوازم خانگی

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازگشت ژاپن به بازار لوازم خانگی ایران؟ سهامیـــــــــر

بازگشت ژاپن به بازار لوازم خانگی ایران؟

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

در حالی واردات لوازم خانگی از سال 97 ممنوع شده که اخیرا گزارش هایی مبنی بر بازگشت محصولات ژاپنی به بازار به گوش‌ می‌رسد که حقیقت ندارد.

بازار لوازم خانگی این روزها

به گزارش سهامیر، بازار لوازم خانگی این روزها پر و سر و صدا شده و گزارش از بازگشت ژاپنی ‌ها به این بازار را می‌دهد اما هم وزارت صمت و هم اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی این موضوع را کذب خواندند و می گویند لوازم خانگی با برند خارجی در بازار قاچاق یا تقبلی هستند.

برخی رسانه‌ها گزارش کرده اند که تلویزیون‌ های برند سونی چند ماهی است که از طریق یک شرکت ایرانی در کشور وارد می‌شود و برند شارپ نیز به زودی روانه بازار خواهد شد.

اما امید قالیباف؛ سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در حال حاضر هیچ گونه لوازم خانگی ژاپنی به کشور وارد نمی‌شود و آنچه در بازار هست یا قاچاق است یا تقلبی که یعنی برند بر روی کالا می‌چسبانند و می‌فروشند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازگشت ژاپن به بازار لوازم خانگی ایران؟)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :