🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

پتروشیمی ‌ها ۱۲ میلیارد دلار ارزآوری داشتند

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد درآمد دولت از محل فروش نفت، گفت: ۱۲ میلیارد دلار ارز آوری پتروشیمی‌ها باعث بهتر شدن اشتغال

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

پتروشیمی ‌ها ۱۲ میلیارد دلار ارزآوری داشتند سهامیـــــــــر

پتروشیمی ‌ها ۱۲ میلیارد دلار ارزآوری داشتند

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد درآمد دولت از محل فروش نفت، گفت: ۱۲ میلیارد دلار ارز آوری پتروشیمی‌ها باعث بهتر شدن اشتغال و ارزش افزوده در کشور شده است.

روابط اقتصادی ایران با کشورهای همسایه

علی جدی اظهار داشت: دیپلماسی اقتصادی دولت قبل با همسایگان به شیوه ای بود که روابط اقتصادی ایران با کشورهای همسایه از جمله پاکستان و ترکمنستان دچار مشکلات زیادی شده بود، مراودت تجاری و اقتصادی ایران نیز با کشورهای آسیای مرکزی بسیار کم شده بود.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: دولت قبل در صادرات نفت نیز کارنامه درخشانی ندارد، با بیشتر شدن تحریم‌ها، بخش خصوصی گزارش کرد آماده دور زدن تحریم‌ها و صادرات نفت است، اما دولت مانع شد تا بخش خصوصی در عمل موفق به صادرات نفت نشوند.

وی ادامه داد: پتروشیمی‌ها در سال گذشته توانستند 12 میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشند، دولت باید برای تکمیل این زنجیره بیش از پیش تلاش کند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (پتروشیمی ‌ها ۱۲ میلیارد دلار ارزآوری داشتند)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :