🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

 قیمت نفت کاهش پیدا کرد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱ دلار و ۱۴ سنت معادل ۱.۳۲ درصد افت به ۸۵ دلار و ۱۳ سنت رسید. کاهش تولید نفت آمریکا به

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

 قیمت نفت کاهش پیدا کرد سهامیـــــــــر

 قیمت نفت کاهش پیدا کرد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱ دلار و ۱۴ سنت معادل ۱.۳۲ درصد افت به ۸۵ دلار و ۱۳ سنت رسید.

کاهش تولید نفت آمریکا

به ‌گزارش سهامیر، کاهش تولید نفت آمریکا به ‌دنبال طوفان یان و همچنین افزایش ارزش دلار منجر به بی ‌ثباتی قیمت نفت در روز چهارشنبه شده‌ است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱ دلار و ۱۴ سنت معادل ۱.۳۲ درصد افت به ۸۵ دلار و ۱۳ سنت معامله شد. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۹۹ سنت معادل ۱.۲۶ درصد افت ۷۷ دلار و ۵۱ سنت خرید و فروش می‌شود.

سکوهای نفتی در خلیج مکزیک آمریکا در روز سه ‌شنبه به‌خاطر ورود طوفان یان بسته‌ شده بودند، اما فعالیت در این سکوها از امروز دوباره شروع می شوند.

دراین‌ زمان، ارزش دلار هم همچنان در بالاترین سطح نسبت‌ به ۲۰ سال گذشته باقی ‌مانده است و منجر به پایین آمدن قیمت نفت می‌شود.

بر اساس آمار های مؤسسه نفت آمریکا، در شرایطی که ذخایر نفت خام این کشور در هفته منتهی به ۲۳ سپتامبر حدود ۴.۲ میلیون بشکه رشد پیدا کند، ذخایر بنزین آن حدود ۱ میلیون بشکه کمتر می شود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : ( قیمت نفت کاهش پیدا کرد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :