🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

حضور غول بانکداری ژاپن به معاملات کریپتویی

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

غول بانکی ژاپنی که با عنوان بانک سرمایه گذاری نومورا معروف است و ۵۰۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود دارد، گزارش کرده که به زودی پلتفرم معاملات بیت کوین

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

حضور غول بانکداری ژاپن به معاملات کریپتویی سهامیـــــــــر

حضور غول بانکداری ژاپن به معاملات کریپتویی

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

غول بانکی ژاپنی که با عنوان بانک سرمایه گذاری نومورا معروف است و ۵۰۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود دارد، گزارش کرده که به زودی پلتفرم معاملات بیت کوین و کریپتو را از طریق شرکت های زیر مجموعه خود تاسیس می کند.

بانک سرمایه گذاری نومورا

بانک سرمایه گذاری نومورا یکی از بزرگترین بانک های ژاپن در تلاش است که با سرمایه گذاری بر استعداد ها در شهرهای برتر مالی جهان، تیم خود را در زمینه معاملات کریپتویی به ۵۵ نفر در سه ماه آینده رشد دهد.

لیزر دیجیتال شرکت زیرمجموعه بانک نومورا که در سپتامبر ساخته شد، همچنین به دنبال معاملات کریپتویی خود و تاسیس یک پلتفرم معاملاتی اختصاصی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ است.

جز موهی دین، مدیرعامل شرکت لیزر دیجیتال، گفت که بخشی از این پروژه شامل معاملات با بسامد بالا و خدمات معاملات خصوصی برای افراد و شرکت‌ ها برای ایجاد، بازار معاملاتی کریپتو است.

نومورا بزرگترین بانک کارگزاری و سرمایه گذاری ژاپن است که دارایی هایی به ارزش ۴۴۲ میلیارد دلار را تا این ماه مدیریت میکند. این بانک در ابتدا به صورت عمومی قصد خود را برای ارائه خدماتی برای معاملات محصولات کریپتویی به مشتریان سازمانی در ماه می گزارش کرد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (حضور غول بانکداری ژاپن به معاملات کریپتویی)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :