🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

ریزش زیاد اتریوم

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش نبض بازار، اتریوم (ETH) سرانجام نتوانست جایگاه خود را در بالای سطح ۱,۶۰۰ دلاری نگه دارد و در حال حاظر، ریزش زیادی را شروع کرده است. محبوب ‌ترین

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

ریزش زیاد اتریوم سهامیـــــــــر

ریزش زیاد اتریوم

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش نبض بازار، اتریوم (ETH) سرانجام نتوانست جایگاه خود را در بالای سطح ۱,۶۰۰ دلاری نگه دارد و در حال حاظر، ریزش زیادی را شروع کرده است. محبوب ‌ترین التکوین بازار از سطح حمایت اصلی، در نزدیکی سطح ۱,۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده‌ی ۱۰۰ ساعته، به سمت پایین سقوط کرد.

تحولات بازار ارز دیجیتال

ریزش قیمت اف‌تی‌ایکس توکن (FTT) و سولانا (SOL) در روز اخیر سبب ریزش بازار شده است. بیت کوین (BTC)، ریپل (XRP) و بایننس کوین (BNB) با رشد فشار فروش روبرو شده‌اند. قیمت اتریوم در صبح امروز بیش از ۷ درصد افت یافت و به زیر سطح ۷۶.۴ درصدی فیبوناچی اصلاحی صعودی از کف نوسانی ۱,۵۰۰ دلار تا سقف ۱,۶۷۵ دلار حرکت کرد.

اتریوم اکنون زیر در سطح ۱,۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده‌ی ۱۰۰ ساعته خرید و فروش می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال هم‌اکنون در نزدیکی سطح فیبوناچی گسترشی ۱.۲۳۶ از کف نوسانی ۱,۵۰۰ دلار تا سقف ۱,۶۷۵ دلار قرار دارد.

در حال حاضر، نزدیک ‌ترین سطح مقاومت اتریوم سطح ۱,۵۰۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نیز نزدیک به سطح ۱,۵۴۰ دلار قرار دارد. هم‌چنین، در نمودار ساعتی اتریوم، یک خط روند نزولی مهم با سطح مقاومت نزدیک به ۱,۵۷۰ دلار در حال بوجود آمدن است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (ریزش زیاد اتریوم)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :