🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بزرگ ‌ترین شرکای تجاری چین

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

گمرک چین گزارش کرد که حجم مبادلات تجارت خارجی این کشور در ۱۰ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۷ درصد افزایش پیدا کرده و از

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بزرگ ‌ترین شرکای تجاری چین سهامیـــــــــر

بزرگ ‌ترین شرکای تجاری چین

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

گمرک چین گزارش کرد که حجم مبادلات تجارت خارجی این کشور در ۱۰ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۷ درصد افزایش پیدا کرده و از ۵ تریلیون دلار گذر کرده است.

اداره کل گمرک چین

به گزارش سهامیر، اداره کل گمرک چین امروز گزارش کرد که حجم مبادلات تجاری این کشور در ۱۰ ماه نخست امسال با ۷.۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۵.۲۶ تریلیون دلار رسیده است.

در این بین چین، ۲.۹۹ تریلیون دلار صادرات داشته که نسبت به سال ۲۰۲۱ معادل ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده و واردات چین هم معادل ۲.۲۷ تریلیون دلار بوده که ۳.۵ درصد رشد یافته است.

به طور کلی تراز تجارت خارجی چین از ماه ژانویه تا اکتبر ۷۲۷ میلیارد دلار مثبت بوده که نسبت به سال گذشته ۴۳.۸ درصد رشد پیدا کرده است.

گمرک چین گزارش کرده: کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا، آ. ث.‌آن، اتحادیه اروپا، آمریکا و کره جنوبی بزرگ ‌ترین شرکای تجاری چین در سال ۲۰۲۲ بوده‌اند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بزرگ ‌ترین شرکای تجاری چین)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :