🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سیگنال منفی چین به بازار نفت

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

قیمت نفت روز دوشنبه پس از این که مقامات چینی بر حفظ نظارت سخت گیرانه برای مقابله با شیوع کووید ۱۹ تاکید کردند و امیدها نسبت به افزایش تقاضای این

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سیگنال منفی چین به بازار نفت سهامیـــــــــر

سیگنال منفی چین به بازار نفت

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

قیمت نفت روز دوشنبه پس از این که مقامات چینی بر حفظ نظارت سخت گیرانه برای مقابله با شیوع کووید ۱۹ تاکید کردند و امیدها نسبت به افزایش تقاضای این کشور برای سوخت را از بین بردند، بیش از یک دلار در هر بشکه ریزش کرد.

ارزش معاملات نفتی در جهان

به گزارش سهامیر، ارزش معاملات نفت برنت یک دلار و ۲۰ سنت معادل ۱.۲ درصد افت داشت و به ۹۷ دلار و ۳۷ سنت در هر بشکه رسید.

نفت برنت ابتدای معاملات تا سطح ۹۶ دلار و ۵۰ سنت کاهش پیدا کرده بود. ارزش معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با یک دلار و ۳۷ سنت معادل ۱.۵ درصد افت، به ۹۱ دلار و ۲۴ سنت در هر بشکه رسید.

تینا تِنگ، تحلیلگر شرکت سی ام سی مارکتس در این باره اظهار داشت: با تصمیمات مقامات چینی برای تداوم نظارت های کرونا صفر و همزمان افزایش آمار ابتلا به کووید در چین که باعث اجرای نظارت های بیشتری برای مقابله با گسترش بیماری شده است، در بازار تقاضا برای پاسخ منفی از خود نشان داده است. رشد ارزش دلار آمریکا هم قیمتها را دچار تحولاتی کرده است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سیگنال منفی چین به بازار نفت)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :