🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

شکست مقاومت بزرگ در بازار سکه

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

بخشی از فعالان عقیده دارند که افزایش قیمت سکه در بازار پشت خطی از پشتوانه بنیادی برخوردار نیست و امروز با شروع معاملات حضوری، قسمتی از افزایش قیمت اصلاح خواهد

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

شکست مقاومت بزرگ در بازار سکه سهامیـــــــــر

شکست مقاومت بزرگ در بازار سکه

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

بخشی از فعالان عقیده دارند که افزایش قیمت سکه در بازار پشت خطی از پشتوانه بنیادی برخوردار نیست و امروز با شروع معاملات حضوری، قسمتی از افزایش قیمت اصلاح خواهد شد و حتی ممکن است که فلز ارزشمند داخلی به کانال 15 میلیون تومانی بازگردد.

سکه امامی در بازار پشت خطی

سکه امامی در بازار پشت خطی توانست از محدوده 16 میلیون و 200 هزار تومان گذر کند. برخی تحلیل گران عقیده دارند که این محدوده حکم مقاومت سنگینی را دارد که در صورت تثبیت فلز ارزشمند داخلی بالای آن، خریداران بیشتری در بازار حضور خواهند یافت.

کارشناسان بازار عقیده دارند که در صورت بازگشت دلار به زیر نرخ 35 هزار تومان برای سکه بسیار سخت تر خواهد بود که نرخ 16 میلیون تومانی را حفظ کند. چرا که سطح حباب فلز ارزشمند داخلی بالاست و همین موضوع می تواند کار سکه برای ماندن بالای مرز 16 میلیون تومان سخت تر کند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (شکست مقاومت بزرگ در بازار سکه)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :