🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

رونق دوباره بیت‌ کوین

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی بسیار رونق داشت زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان مناسبی ۷۰ میلیارد دلار رشد یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

رونق دوباره بیت‌ کوین سهامیـــــــــر

رونق دوباره بیت‌ کوین

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی بسیار رونق داشت زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان مناسبی ۷۰ میلیارد دلار رشد یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص پدیدار شد.

نوسانات بازار ارز دیجیتال

به گزارش سهامیر، کل بازار به دلیل سود حاصل از ارزش اتریوم، بایننس، پالی گان و دوج کوین بیش از ۶۰ میلیارد دلار به سرمایه خود اضافه کرد و بیت ‌کوین نیز در هفت روز گذشته سه درصد رشد یافته و در حال حاضر ارزش آن ۲۱ هزار دلار است.

هر چند بیشتر روزهای هفته، بیت ‌کوین در سیر نزولی قرار داشت اما چند ساعت پیش، بیت ‌کوین به بالاترین سطح پنج روزه بالای ۲۱ هزار دلار رسید و دلیل آن انتشار داده ‌های شغلی مطلوب ایالات‌متحده بود.

همچنین در چند روز پیش، وایت پیپر بیت ‌کوین (اولین ارز دیجیتال) وارد ۱۴ سالگی شد.

در مجموع، ممکن است سیر کلی عملکرد رمزارزها طی هفته از نظر نتیجه های کلی مناسب بوده اما برخی از مشکلات و نقاط فشار مهم پروتکل‌های دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال ظهور را نیز شامل می شود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (رونق دوباره بیت‌ کوین)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :