🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بروزترین تغییرات قیمت دلار امروز 10 آبان 1401

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۹۸۴ تومان در نظر گرفته شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۳۱ هزار و ۵۴۹ تومان معامله شد. قیمت ها

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بروزترین تغییرات قیمت دلار امروز 10 آبان 1401 سهامیـــــــــر

بروزترین تغییرات قیمت دلار امروز 10 آبان 1401

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۹۸۴ تومان در نظر گرفته شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۳۱ هزار و ۵۴۹ تومان معامله شد. قیمت ها نسبت به دیروز مقدار کمی افزایش قیمت داشتند.

تغییرات قیمت بازار ارز

به گزارش سهامیر، امروز سه ‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۸ هزار  و ۶۹۵ تومان و ۲۸ هزار و ۹۸۴ تومان در نظر گرفته شد که نسبت به روز گذشته ( ۹ آبان) قیمت‌ آن ۲۰ تومان رشد یافت.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۶۸۵ تومان و قیمت فروش آن نیز ۲۸ هزار و ۹۷۴ تومان گزارش شد که قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان رشد یافت.

کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۳۱ هزار و ۴۹۵ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۳۱ هزار و ۸۲۹ تومان در صرافی ها گزارش کرد.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۳۱ هزار و ۵۸۳ و ۳۱ هزار و ۹۵۹ تومان در نظر گرفته شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز، قیمت دلار در «کانال سامانه اطلاع ‌رسانی ارز توافقی تهران» ۳۱ هزار و ۵۴۹ تومان تعیین شد.

دلار در بازار آزاد امروز  با قیمت های ۳۳ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد و با تداوم مسیر صعودی خود قیمت آن به محدوده ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید. برخی از معامله گران همچنین از عبور قیمت دلار از نیمه کانال ۳۳ هزار تومان نیز گزارش داده‌اند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بروزترین تغییرات قیمت دلار امروز 10 آبان 1401)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :