🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

خبر های مهم درباره ریال دیجیتال

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

پیش‌نویس سند ریال دیجیتال توسط بانک مرکزی به دلیل تبیین سیاست‌های بانک مرکزی در حوزه پول دیجیتال، منتشر شد. پیش‌نویس سند ریال دیجیتال به گزارش سهامیر، «پیش‌نویس سند ریال دیجیتال»

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

خبر های مهم درباره ریال دیجیتال سهامیـــــــــر

خبر های مهم درباره ریال دیجیتال

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

پیش‌نویس سند ریال دیجیتال توسط بانک مرکزی به دلیل تبیین سیاست‌های بانک مرکزی در حوزه پول دیجیتال، منتشر شد.

پیش‌نویس سند ریال دیجیتال

به گزارش سهامیر، «پیش‌نویس سند ریال دیجیتال» از سوی این بانک به صورت رسمی منتشر و جهت دریافت نقطه نظرات متخصصان و کارشناسان در دسترس قرار گرفت.

همچنین اولین انتشار رسمی ریال دیجیتال توسط هیأت نظارت بر اندوخته اسکناس و در راستای اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار، در شهریورماه سال جاری اجرایی می شود.

پس از انتشار اولیه به صورت محدود، ریال دیجیتال از طریق دو بانک عامل و با جامعه کاربری کنترل شده مورد بهره برداری پیش آزمایشی قرار گرفته و در حال حاضر نیز سیر بررسی‌های تکمیلی جهت شروع دوره آزمایشی در دستور کار قرار دارد.

بر طبق تمهیدات در نظر گرفته شده به زودی با پیوستن بانک سوم به این پروژه، دوره اجرای پیش آزمایشی تمام می شود و با شروع مرحله اجرای آزمایشی، دامنه استفاده، تعداد کاربران و مبلغ تخصیص یافته به این طرح نیز افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است که ورود کلیه بانک‌های عامل به این پروژه تا پایان دوره آزمایشی از دیگر اهداف در نظر گرفته شده در اجرای آن می‌باشد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (خبر های مهم درباره ریال دیجیتال)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :