🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

نمادهای پیشران در بورس امروز 8 آبان 1401

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «فارس» تاثیر بسزایی را در رشد شاخص کل بورس ایفا کردند و در مقابل نمادهای «غکورش»، «کویر» و «های وب» بیشترین تأثیر کاهنده را بر

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

نمادهای پیشران در بورس امروز 8 آبان 1401 سهامیـــــــــر

نمادهای پیشران در بورس امروز 8 آبان 1401

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «فارس» تاثیر بسزایی را در رشد شاخص کل بورس ایفا کردند و در مقابل نمادهای «غکورش»، «کویر» و «های وب» بیشترین تأثیر کاهنده را بر شاخص کل داشتند.

نماد های اثرگذار بورس

در فرابورس نیز نمادهای «دماوند»، «غصینو» و «اتکای» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند و «مارون»، «آریا» و «کگهر» باعث رشد را بر شاخص شدند.

در جدول پر تراکنش ‌ترین نمادهای بورس شبندر نفر اول است و فولاد و شپنا در رتبه‌های بعدی جا خوش کرده است. در فرابورس نیز نمادهای گدنا، دی و مادیرا پر تراکنش‌‌ ترین نمادها بودند.

در پایان معاملات نمادوتعاون (شرکت بیمه تعاون) با صف‌ خرید 5 میلیارد تومانی جزو نفر اولی ها در تقاضای پایانی بازار قرار گرفت. پس از وتعاون، نمادهای کشرق (شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود) و خچرخش (شرکت چرخشگر) بالاترین صف خرید را داشتند.

بالاترین صف فروش بازار در پایان معاملات به نماد غکورش تعلق داشت که ارزش آن 29  میلیارد تومان بود. پس از غکورش، نمادهای غدشت، وآذر، فسپا و شکام صف فروش داشتند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (نمادهای پیشران در بورس امروز 8 آبان 1401)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :