🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

حدس و گمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

گلدمن ساکس پیش بینی کرد که نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس پیش رو به بالاترین حد خود و به میزان ۵ درصد می‌رسد. سیاست های فدرال رزرو ایالات

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

حدس و گمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو سهامیـــــــــر

حدس و گمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

گلدمن ساکس پیش بینی کرد که نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس پیش رو به بالاترین حد خود و به میزان ۵ درصد می‌رسد.

سیاست های فدرال رزرو ایالات متحده

به گزارش سهامیر، روز یکشنبه اقتصاددانان گروه گلدمن ساکس گفتند که فدرال رزرو ایالات متحده می‌تواند تا ماه مارس ۲۰۲۳ نرخ بهره را تا ۵ درصد، یعنی ۲۵ واحد پایه بیشتر از پیش بینی‌های قبلی خود افزایش خواهد داد.

هفته گذشته دیوید سولومون، مدیر اجرایی گلدمن ساکس، گفت که اگر دگرگونی واقعی مشاهده نکند، فدرال رزرو ایالات متحده می‌تواند نرخ بهره را بیش از ۴.۵ تا ۴.۷۵ درصد بیشتر کند. جلسه بعدی فدرال رزرو می‌تواند روشن کند که تا چه زمانی به فشار سیاست‌های پولی وفادار خواهد ماند.

اقتصاددانان گلدمن اضافه کردند که افزایش ۵ درصدی شامل افزایش ۷۵ واحد پایه در این هفته، ۵۰ واحد پایه در ماه دسامبر و ۲۵ واحد پایه در ماه‌های فوریه و مارس است. بانک مرکزی برای چهارمین بار متوالی در پایان جلسه سیاست گذاری بعدی خود در ۱ تا ۲ نوامبر، نرخ‌ها را ۷۵ واحد افزایش خواهد داد.

امید به تجدید نظر در سیاست پیش روی فدرال رزرو در سال آتی نادرست بوده است. ارزش سهام‌ ها با توجه به پیش بینی از فدرال رزرو بار‌ها از کمترین سطح خود برگشته‌اند، اما با شواهد تازه‌ای از تورم پیوسته یا تمایل بانک مرکزی به حفظ سرعت رشد نرخ‌های خود، دوباره شکسته شدند. گلدمن ساکس پیش بینی کرد که نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس به اوج خود معادل ۵ درصد می‌رسد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (حدس و گمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :