🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

اصل سهام و سود ۲۰ درصدی برای حقیقی‌های بورس

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

در بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا پرداخت شدن منابع جهت حمایت از سهام

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

اصل سهام و سود ۲۰ درصدی برای حقیقی‌های بورس سهامیـــــــــر

اصل سهام و سود ۲۰ درصدی برای حقیقی‌های بورس

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

در بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا پرداخت شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.

بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه

به گزارش سهامیر، پس از سقوط شاخص‌ های بازار سهام در هفته‌ های اخیر، سازمان بورس شروع به طراحی سازوکاری برای کنترل عرضه در بازار سهام کرده است که در قالب یک بسته سیاستی آماده شده است. این بسته 10 بندی صبح امروز به بهره برداری رسید که در آن سهام حاضر در پورتفوی اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر نفر که حدود ۹۶ درصد از تعداد کد های حقیقی فعال حاضر در بازار را تشکیل می‌دهند از طریق انتشار عمومی اوراق تبعی و خرید توسط سرمایه گذاران صورت می‌گیرد.

سر رسید اعمال این اوراق یک ساله بوده و مبلغ تعهد خرید ۲۰ درصد بالاتر از ارزش ترکیب سبد افراد در آخرین روز معاملاتی چهار شنبه، ۴ آبان ۱۴۰۱ می باشد. و بر اساس ترتیباتی که سازمان بورس منتشر کرده است اعمال و اجرایی خواهد شد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (اصل سهام و سود ۲۰ درصدی برای حقیقی‌های بورس)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :