🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

فروش ۱۰ محصول ایران خودرو شروع شد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

ثبت نام تارا، دنا و ۸ محصول دیگر ایران خودرو در طرح فروش شگفت انگیز و پیش فروش یکساله از امروز شروع شد. طرح ‌های فروش ایران خودرو به گزارش

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

فروش ۱۰ محصول ایران خودرو شروع شد سهامیـــــــــر

فروش ۱۰ محصول ایران خودرو شروع شد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

ثبت نام تارا، دنا و ۸ محصول دیگر ایران خودرو در طرح فروش شگفت انگیز و پیش فروش یکساله از امروز شروع شد.

طرح ‌های فروش ایران خودرو

به گزارش سهامیر؛ ثبت نام طرح ‌های فروش ایران خودرو از امروز (پنج شنبه پنجم آبان ماه) در تارنمای فروش اینترنتی این گروه صنعتی به نشانی esale.ikco.ir شروع شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

بر طبق این خبر؛ در طرح فروش شگفت انگیز پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU7P، پژو 207 دستی و دارای فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ برای سه گروه مشتریان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت داده شده است.

همچنین در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس، توربو شارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و راناپلاس به مشتریان پیشنهاد شده است.

جشن قرعه کشی حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (فروش ۱۰ محصول ایران خودرو شروع شد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :