🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

رشد معاملات اوراق در هفته ریزش بورس تهران

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

در هفته اخیر سهم اوراق بدهی از معاملات بازار سهام رشد پیدا کرد و میانگین ارزش معاملات روزانه افزایش 12 درصدی را تجربه کرد. ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت به

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

رشد معاملات اوراق در هفته ریزش بورس تهران سهامیـــــــــر

رشد معاملات اوراق در هفته ریزش بورس تهران

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

در هفته اخیر سهم اوراق بدهی از معاملات بازار سهام رشد پیدا کرد و میانگین ارزش معاملات روزانه افزایش 12 درصدی را تجربه کرد.

ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت

به گزارش سهامیر، در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 37 هزار و 515 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افزایش 12 درصدی را تجربه کرد. در هفته اخیر به طور میانگین 75 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی محدود شد.

در این هفته، بالاترین رقم معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه به روز دوشنبه اختصاص داشت که بیش از 143 هزار میلیارد تومان بود.

ارزش معاملات اوراق بدهی در اولین روز کاری هفته 77  درصد از معاملات بازار سهام را تشکیل داد. روز یکشنبه سهم اوراق 77 درصد بود. روز دوشنبه سهم اوراق به 97 درصد رسید.

روز سه‌ شنبه ارزش معاملات اوراق افت کرد و 65 درصد از معاملات بازار ثانویه در دست گرفت. در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات اوراق به 9 هزار و  78 میلیارد تومان رسید که 57 درصد از معاملات بازار رابه خود اختصاص داد.

در هفته اخیر شاهد افزایش ارزش معاملات خرد سهام بودیم. میانگین روزانه ارزش معاملات خرد 2 هزار و 396 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین رشد 25 درصدی را تجربه کرد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (رشد معاملات اوراق در هفته ریزش بورس تهران)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :