🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بورس نیاز به تصمیم‌ گیری‌ فکر شده دارد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

کارشناس بازار سرمایه گفت: تصمیمات عجولانه و حذف یک عامل نمی‌تواند مشکلات بازار سرمایه را حل کند و تغییر روند بازار را در پی داشته باشد. عوامل تاثیرگذار بر بازار

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بورس نیاز به تصمیم‌ گیری‌ فکر شده دارد سهامیـــــــــر

بورس نیاز به تصمیم‌ گیری‌ فکر شده دارد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

کارشناس بازار سرمایه گفت: تصمیمات عجولانه و حذف یک عامل نمی‌تواند مشکلات بازار سرمایه را حل کند و تغییر روند بازار را در پی داشته باشد.

عوامل تاثیرگذار بر بازار

به گزارش سهامیر، مازیار تلاشان، کارشناس بازار سرمایه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر تمام بازار پرداخت و گفت: تصمیمات عجولانه نمی‌تواند سبب کاهش مشکلات بازار شود و همچنین نمی‌تواند تغییر روند بازار را در پی داشته باشد. از طرفی شرایط تکنیکال و فاندامنتال بازار هم به شیوه ای نیست که کفی برای آن در نظر داشته باشیم.

وی در ادامه گفتند: با توجه به وجود برخی مشکلات در اقتصاد کشور، نمی‌توان انتظار داشت شاخص بورس دچار تغییر و تحولی شگرف و یا اتفاقی ناگوار شود اما در صورت ایجاد تغییرات مهم و هدایت نقدینگی به سمت بازار سرمایه، پول‌های بسیار خوبی وارد سهم‌ ها شده و شاهد تغییر مناسبی در نحوه معاملات خواهیم بود.

به گفته این کارشناس بازار؛ سردرگمی بازار ارز، بدبینی نسبت به تصمیمات در نظر گرفته شده و وجود کسری در بودجه که همیشه مشکل کشور بوده، باعث شده بازار روند منفی را تجربه کند و افق روشنی بین اهالی بازار پدید نیاید.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بورس نیاز به تصمیم‌ گیری‌ فکر شده دارد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :