🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سازمان شانگ‌های پل ارتباطی با کشور‌ها

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم تلاش برای گسترش پیمان ‌های پولی با کشور‌های مختلف است، مهم ‌ترین گام برای رسیدن به این هدف گسترش روابط سیاسی با کشور‌های همسایه

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سازمان شانگ‌های پل ارتباطی با کشور‌ها سهامیـــــــــر

سازمان شانگ‌های پل ارتباطی با کشور‌ها

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم تلاش برای گسترش پیمان ‌های پولی با کشور‌های مختلف است، مهم ‌ترین گام برای رسیدن به این هدف گسترش روابط سیاسی با کشور‌های همسایه و دوست است. همچنین افزایش تعداد کشور‌هایی که روابط سیاسی نزدیکی با کشور دارند نیز در گام بعدی اهمیت زیادی دارد و این امر با عضویت در سازمان‌های بین‌المللی و استفاده از فضای این سازمان‌ها برای همکاری بیش ‌تر آسان‌ تر انجام می‌شود.

فرصت های سازمان همکاری شانگ‌های

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های فرصت‌های ویژه‌ای را برای گسترش روابط با کشور‌های مختلف به وجود آورده است و نیازمند این هستیم تا بیش‌ترین استفاده را از فرصت به دست آمده ببریم تا سهم دلار و یورو را در مبادلات با این کشور‌ها به کاهش یابد. لازم است تا دولت برنامه ویژه‌ای را برای گسترش چنین روابطی در نظر داشته باشد.

در این‌ باره احمد لواسانی، رئیس سابق کانون صرافان بر این مسئله تاکید کرده است که باید برای هر کدام از کشور‌های همسایه و عضو پیمان شانگ‌های کارگروهی جداگانه در نظر بگیریم تا به مشکلات بین دو کشور رسیدگی کنند.

وی افزود: مبادله با پول ملی و محلی اقدامی است که در دنیا بسیاری از کشور‌ها به دنبال آن هستند. کشور‌های عضو بریکس و شانگهای هم از این دسته کشور‌ها هستند که اقدامات زیادی را هم در این حوزه انجام داده‌اند. کشور ما نیز با استفاده از این ظرفیت می‌تواند هزینه مبادلات را کمتر کند تا با رشد صادرات و مراودات اقتصادی با کشور‌های همسایه و عضو پیمان شانگ‌های شاهد اتفاقات خوبی در اقتصاد کشور باشیم.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سازمان شانگ‌های پل ارتباطی با کشور‌ها)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :