🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

کاهش قدرت خریداران حقیقی

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

دیروز شاخص قدرت خریداران حقیقی به عدد 0.83 رسید که با کاهش قابل توجهی همراه بود. طی سه روز معاملاتی گذشته، میانگین این شاخص عدد 1.06 بود اما دیروز دوباره

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

کاهش قدرت خریداران حقیقی سهامیـــــــــر

کاهش قدرت خریداران حقیقی

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

دیروز شاخص قدرت خریداران حقیقی به عدد 0.83 رسید که با کاهش قابل توجهی همراه بود. طی سه روز معاملاتی گذشته، میانگین این شاخص عدد 1.06 بود اما دیروز دوباره وضعیت تغییر کرد و فروشندگان قدرت خود را به بازار نشان دادند.

نوسانات بازار بورس

البته همچنان ارزش معاملات خرد در بازار رو به رشد است و این نکته را می توان تنها نقطه امید در معاملات بورس دانست. دیروز هم با اینکه شاخص ها کاهش زیادی کردند، اما ارزش معاملات خرد نسبت به روز یکشنبه رشد کرد که از این نظر می توان گفت وضعیت در حال بهتر شدن است. اما رشد ارزش معاملات باید همراه با رشد قدرت خریداران حقیقی و عدم خروج پول خرد از بازار باشد که فعلا اینگونه نیست.

با توجه به گزارشات فصلی که شرکت ها اخیرا منتشر کرده اند، امیدواری که بابت رشد سود برخی از شرکت ها وجود داشت از بین رفته و فعلا باید رکود بورس را ادامه دار دانست.

با این حال برای معاملات امروز احتمالا شاهد بازار متعادل تری باشیم که با کاهش سبک شاخص ها همراه خواهد بود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (کاهش قدرت خریداران حقیقی)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :