🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

احتمال افزایش قیمت دلار چقدر جدی است؟

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

یک ارشناس اقتصادی گفت: ساعت کاری صرافی‌ها کمتر خواهد شد و زمانی که افراد برای تامین ارز مورد نیاز خود مراجعه می‌کنند، می‌بینند که صرافی کار نمی‌کند. مشکلات در بازار

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

احتمال افزایش قیمت دلار چقدر جدی است؟ سهامیـــــــــر

احتمال افزایش قیمت دلار چقدر جدی است؟

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

یک ارشناس اقتصادی گفت: ساعت کاری صرافی‌ها کمتر خواهد شد و زمانی که افراد برای تامین ارز مورد نیاز خود مراجعه می‌کنند، می‌بینند که صرافی کار نمی‌کند.

مشکلات در بازار ارز

یک کارشناس اقتصادی گفت: برای ما به عنوان یک تحلیلگر پیش‌بینی رفتار سیاست‌گذار و حتی پیش‌بینی درجه اعتبار حرف‌های سیاست گذار خیلی سخت است.

وی عنوان کرد: اما مسئله اصلی به این برمی‌گردد که ما در آینده چقدر درآمد ارزی خواهیم داشت و تا چه اندازه می‌توانیم از این درآمد ارزی استفاده کنیم و همه اینها به برجام بازمی‌گردد و در مذاکرات باید حل شود.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: به طور طبیعی ناآرامی‌ها اثر منفی خود را بر بازار دارند اما اگر مشخص شود که مذاکرات متوقف شده‌ است و آمریکا فشار حداکثری را بازگرداند و تحریم‌های سازمان ملل نیز به آن اضافه شود، می‌تواند اثرات خیلی ناگواری بر روی بازار ارز گذارد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (احتمال افزایش قیمت دلار چقدر جدی است؟)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :