🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بورس روز شنبه چگونه بود

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

قیمت سهام اغلب بزرگان بازار امروز افت داشت و همین مساله سبب کاهش شاخص کل شد. در دیگر سو، شاخص‌های کوچک بازار سرمایه با رشد همراه شدند. شاخص بورس اوراق

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بورس روز شنبه چگونه بود سهامیـــــــــر

بورس روز شنبه چگونه بود

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

قیمت سهام اغلب بزرگان بازار امروز افت داشت و همین مساله سبب کاهش شاخص کل شد. در دیگر سو، شاخص‌های کوچک بازار سرمایه با رشد همراه شدند.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران

به گزارش سهامیر، شاخص بورس اوراق بهادار تهران چند هفته ‌ای است که در محدوده ۱ میلیون ۳۰۰ هزار واحدی قرار دارد و با افت و خیز بی رمق نه تنها بالاتر نمی‌رود، بلکه به سمت پایین حرکت می‌کند. این در حالی است که دلار، طلا، خودرو و مسکن نیز در شرایط مشابهی قرار گرفته ‌اند و هیچ کدام تمایلی به حرکت به هیچ جهتی ندارند.

بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه بر این باوراند، همچنان همه مفروضات تکنیکالی به قوت هفته های پیش پابرجاست و شاخص در یک کف سازی قرار گرفته است. اما هیچ کارشناسی نمی تواند زمانی برای خروج از روند فعلی گزارش کند.

خودرویی ها فرآوردهای نفتی و حمل و نقل در رتبه های اول خرید و فروش قرار دارند و در صورتی که بازار بخواهد حرکتی داشته باشد، ابتدا سهام شرکت های حاضر در این گروه ها باید به حرکت بیافتند. در جریان معاملات روز شنبه هرچند شاخص کل و شاخص هم وزن در نیمه اول معاملات توانسته بودند روند صعودی را داشته باشند و ارزش معاملات خرد نیز امیدواری کننده بود، اما با گذشتن از نیمه‌های بازار، دوباره بورس روند معمولی خود را پیش برد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بورس روز شنبه چگونه بود)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :