🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

صندوق املاک و مستغلات عمق بازار سرمایه را افزایش داد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است صندوق‌های املاک و مستغلات گردش نقدینگی را در بازار سرمایه افزایش می‌دهند. صندوق املاک و مستغلات در فرابورس به گزارش سهامیر، پذیره‌

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

صندوق املاک و مستغلات عمق بازار سرمایه را افزایش داد سهامیـــــــــر

صندوق املاک و مستغلات عمق بازار سرمایه را افزایش داد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است صندوق‌های املاک و مستغلات گردش نقدینگی را در بازار سرمایه افزایش می‌دهند.

صندوق املاک و مستغلات در فرابورس

به گزارش سهامیر، پذیره‌ نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات در فرابورس ایران به تازگی شروع شده است و با شروع به کار صندوق املاک، مردم و سرمایه‌ گذاران با هر مقدار سرمایه ‌ای می‌توانند در بازار املاک سرمایه‌گذاری کنند. در شرایطی که تا پیش از این سرمایه‌گذاری در این بازار نیازمند پول زیاد، حداقل به اندازه قیمت یک واحد مسکن بود.

آراد پورکار، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: صندوق‌های املاک و مستغلات گردش نقدینگی را در بازار سرمایه افزایش می‌دهند.

این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: تا قبل از تاسیس صندوق و املاک و مستغلات، برای این که ملک خریداری کنیم، مجبور بودیم که از قبل پول بزرگی را تهیه می کردیم و بعد از آن باید در بین آگهی‌ها به دنبال ملک مورد نظر می‌گشتیم و تا زمانی که گردش پول صورت می گرفت، چندین ماه خرید خانه به طول می انجامید.

پورکار افزود: اما با راه اندازی این صندوق ها گردش نقدینگی عملکرد بهتری از خود نشان می دهد و این موضوع باعث می شود تا گردش پول بین بازارها سریع‌ تر و قوی تر باشد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط بازار سهام به دلیل ارزشی که دارد، زمانی که بخواهد نقدینگی جذب کند، صندوق املاک و مستغلات می تواند کمک مناسبی برای رشد بازار سرمایه بوجود بیاورد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق املاک و مستغلات عمق بازار سرمایه را بیشتر می کند و افزایش عمق بازار به ورود نقدینگی به بازار سهام کمک ارزشمندی خواهد کرد، بنابراین عمیق تر شدن بازار سرمایه به نفع بازار سرمایه خواهد بود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (صندوق املاک و مستغلات عمق بازار سرمایه را افزایش داد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :