🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

تحت فشار افتادن شرکت های چینی برای تجارت با ایران

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

آمریکا با هدف قرار دادن شرکت‌ های چینی تحریم ‌های جدیدی را بر صادرات نفت ایران وضع کرد. وزارت خزانه‌ داری آمریکا همچنین تحریم‌ هایی بر شبکه ‌ای از شرکت‌

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

تحت فشار افتادن شرکت های چینی برای تجارت با ایران سهامیـــــــــر

تحت فشار افتادن شرکت های چینی برای تجارت با ایران

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

آمریکا با هدف قرار دادن شرکت‌ های چینی تحریم ‌های جدیدی را بر صادرات نفت ایران وضع کرد. وزارت خزانه‌ داری آمریکا همچنین تحریم‌ هایی بر شبکه ‌ای از شرکت‌ ها که در فروش صد ها میلیون دلار محصولات پتروشیمی و نفتی ایران به جنوب و شرق آسیا مشارکت داشته وضع کرد.

تحریم های جدید ایالات متحده

ایالات متحده تحریم‌ های جدیدی را بر شرکت‌ های متهم به مشارکت در تجارت پتروشیمی و نفت ایران، شامل پنج شرکت مستقر در چین وضع کرد، و همزمان با تلاش برای احیای توافق هسته‌ای سال 2015، تهران را تحت فشار قرار داد.

همزمان با کاهش تب احیای توافق هسته‌ای، واشنگتن به طور فزاینده ‌ای شرکت‌ های چینی را بر سر صادرات پتروشیمی ایران مورد هدف قرار داده است. مذاکرات غیر مستقیم برنامه جامع اقدام مشترک متوقف شده است.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌‌ داری در امور تروریسم و اطلاعات مالی در بیانیه ای اظهار داشت: تا زمانی که ایران از بازگشت متقابل به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک خودداری کند، ایالات متحده به اعمال تحریم‌ ها بر فروش محصولات نفتی و پتروشیمی ایرانی ادامه خواهد داد.

نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک، در پاسخ به این سوال توضیح دقیقی ارائه نداد. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده در بیانیه ای جداگانه گفت، وزارت امور خارجه دو شرکت حمل و نقلی و کشتیرانی مستقر در چین با نام‌های Zhonggu Storage and Transportation Co Ltd  و WS Shipping Co Ltd را هدف تحریم قرار داده است.

بلینکن شرکت Zhonggu Storage and Transportation را به ارائه تجهیزات ذخیره‌سازی بازرگانی نفت خام به نفت خام ایرانی، و شرکت WS Shipping را به مدیریت شناورهایی که محصولات نفتی ایرانی را ترابری کرده‌اند، متهم کرد. رویترز نتوانست به این دو شرکت برای اظهار نظر دسترسی پیدا کند.

بگفته وزارت خزانه‌ داری، این اقدام کارگزاران ایرانی و شرکت‌های صوری در امارات متحده عربی، هنگ کنگ و هند را مورد هدف قرار داد. واشنگتن هشدار داد تا زمانی که تهران برنامه هسته ‌ای خود را سرعت ببخشد، به اعمال تحریم ‌ها بر فروش نفت و پتروشیمی ایران ادامه خواهد داد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (تحت فشار افتادن شرکت های چینی برای تجارت با ایران)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :