🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سیاست های جدید اقتصادی چین

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

بانک مرکزی چین روز دوشنبه سیاست پولی تسهیلی خود را حفظ کرد و قیمت ‌های بهره را برای دومین ماه متوالی بدون تغییر نگه داشت. افزایش ظرفیت تامین انرژی داخلی

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سیاست های جدید اقتصادی چین سهامیـــــــــر

سیاست های جدید اقتصادی چین

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

بانک مرکزی چین روز دوشنبه سیاست پولی تسهیلی خود را حفظ کرد و قیمت ‌های بهره را برای دومین ماه متوالی بدون تغییر نگه داشت.

افزایش ظرفیت تامین انرژی داخلی

یک مقام ارشد اداره ملی انرژی چین گزارش کرد این کشور به دنبال افزایش ظرفیت تامین انرژی داخلی و تشدید کنترل‌های ریسک در کالا‌های مهمی شامل زغال سنگ، نفت و گاز و برق است.

یک مقام دولتی دیگر در یک کنفرانس خبری در پکن گزارش داد چین ظرفیت ذخایر کالا‌های مهم را افزایش خواهد داد.

تینا تِنگ، تحلیلگر شرکت سی ام سی مارکتس گفت: نفت از ترکیبی از عوامل مختلف از جمله بیانات شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در کنگره حزب کمونیست که سیاست‌های تسهیلی برای اقتصاد را تضمین کرد و سیگنال مثبتی برای دورنمای تقاضا برای سوخت بود، حمایت شد.

انتظار می‌رود چین هفته جاری آمار تجاری و اقتصادی را منتشر کند. اگرچه رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم ممکن است در مقایسه با سه ماهه دوم بهتر شده باشد، اما سیاست کووید ۱۹ سخت گیرانه رئیس جمهور چین، به معنای آن است که دومین اقتصاد بزرگ جهان احتمالا با بدترین عملکرد سالانه در نیم قرن اخیر مواجه خواهد شد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سیاست های جدید اقتصادی چین)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :