🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

آمار کم فروشی در 14 استان

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از ادامه دار شدن سیر کم فروشی در برخی واحدهای تولیدی گزارش داد و اعلام کرد ما در کشور با کم فروشی مواجه هستیم اما

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

آمار کم فروشی در 14 استان سهامیـــــــــر

آمار کم فروشی در 14 استان

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از ادامه دار شدن سیر کم فروشی در برخی واحدهای تولیدی گزارش داد و اعلام کرد ما در کشور با کم فروشی مواجه هستیم اما نسبت به زمان شروع بازرسی واحدهای تولیدی درصد کم فروشی کاهش یافته است.

افزایش کم فروشی در برخی فرآورده ها

مدیرکل استاندارد تهران نیز طی روزهای اخیر گزارش کرد که از افزایش کم فروشی در برخی فرآورده ها خبر داد. ‌عباس نوری گفته بود، ۱۳ هزار بسته از محصولات غذایی و شوینده از نظر وزنی و الزامات نشانه‌گذاری بررسی و تست شدند که با ارزیابی این بسته‌ها شاهد افزایش کم فروشی در این محصولات بوده‌ایم.

موضوعی که در مشاهدات میدانی اجناس مختلف کارخانه ای می توان به خوبی به آن رسید. اما اسلام پناه درخصوص دلیل ادامه وضعیت کم فروشی گفت:  اظهارات مطرح شده در تناقض با موارد مطرح شده نیست، تهران پایلوت ارزیابی ها است، اما در آخرین رصد این سازمان از صنایع کشور که پیوست تکنیکال و آزمایشگاهی نیز دارد، مشخص شد که میزان کم فروشی محصولات مختلف کمتر شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های تولیدی کشور در سطح وسیع و ابتدا از ۱۴ استان در محصولات غذایی و محصولات مرتبط با موضوع یارانه اجرایی شد. در همین راستا با نمونه‌گیری از ۳۶۵ نمونه برند کالایی ۴۱.۶ درصد کم فروشی برای کالاها انجام شد و پایش‌های انجام شده در قالب خرید از بازار بوده است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (آمار کم فروشی در 14 استان)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :