🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

شروع  روند نزولی قیمت ارز از ابتدای هفته

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، نوسان ذات بازار ارز است و از ابتدای امسال با اقدامات بانک مرکزی همچون داد و ستد ارز با نرخ توافقی، قیمت‌ها در بیشتر هفته‌ ها نزولی

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

شروع  روند نزولی قیمت ارز از ابتدای هفته سهامیـــــــــر

شروع  روند نزولی قیمت ارز از ابتدای هفته

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، نوسان ذات بازار ارز است و از ابتدای امسال با اقدامات بانک مرکزی همچون داد و ستد ارز با نرخ توافقی، قیمت‌ها در بیشتر هفته‌ ها نزولی و ثابت بود، اما طی هفته‌ های گذشته قیمت ارز تحت تاثیر فضای روانی حاکم بر جامعه، روند صعودی داشت.

روند قیمت بازار ارز

قیمت ارز تحت تاثیر ناآرامی‌های موجود با افزایش همراه شد  به طوری که در بازار غیررسمی قیمت هر دلار آمریکا به بیش از ۳۳ هزار تومان هم رسید، اما دوباره در هفته سوم مهرماه و از روز شنبه، ۱۶ مهرماه شاهد کاهش آرام آرام قیمت دلار بودیم.

بر این اساس قیمت دلار هرات از ۳۲ هزار و ۵۴۰ تومان به ۳۲ هزار و ۱۳۰ تومان، دلار در سبزه میدان تهران از ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان به ۳۲ هزار و ۳۸۰ تومان و نرخ دلار در بازار متشکل ارزی که دادوستدها با نرخ توافقی انجام می‌شود از ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان به ۳۱ هزار و ۲۶۴ تومان رسید.

همچنین از ابتدای هفته قیمت ارز در صرافی‌ های بانکی نیز ثابت بود و تغییر نداشت و برابر ۲۸ هزار و ۸۸۳ هزار تومان بود.

بر اساس این گزارش آمار از ابتدای هفته عرضه ارز در بازار متشکل ارزی همواره از میزان داد و ستدها پیشی گرفته است. بر اساس آمار در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب ۹۵۵ میلیون دلار و ۹۲۵ میلیون دلار بوده است و از این رقم تنها ۱۷۸ و ۱۸۸ میلیون دلار مبادله شده است.

قیمت ارز یکی از عوامل موثر بر قیمت بازار طلا است و بر این اساس قیمت سکه تمام بهار آزادی که هفته گذشته وارد کانال ۱۵ میلیون تومان شد در روزهای پایانی هفته گذشته و از ابتدای هفته دوباره به کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (شروع  روند نزولی قیمت ارز از ابتدای هفته)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :