🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

ریزش ۱۱۵۶ واحدی شاخص کل بورس

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

امروز تقریباً بازار ۵۰ درصدی بود، یعنی ۵۰ درصد مثبت و ۵۰ درصد منفی، تعداد نمادهای مثبت ۲۶۸ نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۵۲ نماد بود. شاخص کل بورس به

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

ریزش ۱۱۵۶ واحدی شاخص کل بورس سهامیـــــــــر

ریزش ۱۱۵۶ واحدی شاخص کل بورس

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

امروز تقریباً بازار ۵۰ درصدی بود، یعنی ۵۰ درصد مثبت و ۵۰ درصد منفی، تعداد نمادهای مثبت ۲۶۸ نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۵۲ نماد بود.

شاخص کل بورس

به گزارش سهامیر، شاخص کل بورس با ریزش ۱۱۵۶ واحدی در معاملات امروز به یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید، شاخص کل و شاخص کل هم وزن امروز به یک میزان و به اندازه ۰.۰۹ درصد ریزش را به ثیت رساند اما شاخص آزاد شناور با رشد ۰.۱۲ درصدی و شاخص بازار اول با رشد ۰.۰۶ درصدی رو به رو شده و شاخص بازار دوم نیز ۰.۲۶ درصد ریزش را به خود اختصاص داد.

نمادهای شپنا، شبندر و شفن بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشته و نمادهای میدکو، وپاسار و فملی نیز بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند، نمادهای شستا، شپنا، خگستر، خودرو و خساپا نیز جزو نمادهای پر تراکنش معاملات امروز بودند.

ارزش معاملات خرد امروز ۲,۲۶۴ میلیارد تومان بود که نسبت به دیروز تغییر نسبتا مهمی نداشته است، ارزش صف خرید در معاملات امروز ۱۵۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به میانگین هفتگی با افزایش نزدیک به ۵۰ میلیارد تومانی همراه است و ارزش صف فروش نیز نسبت به دیروز کاهشی بوده و ۱۴۹ میلیارد تومان بود.

امروز تقریباً بازار ۵۰ درصدی بود، یعنی ۵۰ درصد مثبت و ۵۰ درصد منفی، تعداد نمادهای مثبت ۲۶۸ نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۵۲ نماد بود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (ریزش ۱۱۵۶ واحدی شاخص کل بورس)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :