🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

ریزش ۴۸۷۶ واحدی شاخص کل بورس

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

شاخص کل در ابتدای کار به صورت آرام ریزش کرده اما در انتهای معاملات این روند ریزش افزایشی شد. ریزش شاخص کل بورس به گزارش سهامیر، شاخص کل بورس امروز

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

ریزش ۴۸۷۶ واحدی شاخص کل بورس سهامیـــــــــر

ریزش ۴۸۷۶ واحدی شاخص کل بورس

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

شاخص کل در ابتدای کار به صورت آرام ریزش کرده اما در انتهای معاملات این روند ریزش افزایشی شد.

ریزش شاخص کل بورس

به گزارش سهامیر، شاخص کل بورس امروز با ریزش ۴۸۷۶ واحدی به محدوده یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحد رسید، نمادهای میدکو، حکشتی، بفجر، کچاد، شستا و وغدیر بیشترین تأثیر منفی را بر بازار سرمایه داشته و نمادهای شپنا، کالا و کنور نیز بیشترین تأثیر مثبت را بر بازار سرمایه گذاشتند.

ارزش معاملات خرد عدد امروز میزان ۱,۷۶۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به دیروز تقریباً ۱۰۰ میلیارد تومان افت کرده است و نوید می دهد روز به روز ارزش معاملات کمتر شده و بازار در حال نزدیک شدن به کف ارزش معاملات است.

امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به دیروز با افزایش ۲۵ میلیارد تومانی به ۱۱۶ میلیارد تومان رسید، ارزش صف‌های فروش نیز نسبت به دیروز با کاهش قابل ملاحظه ۹۸ میلیارد تومانی رو به رو شده و به ۲۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

امروز گروه‌هایی که بیشترین ارزش معاملات را بدست آوردند نسبت به دیروز با تفاوت‌های عمده‌ای همراه بوده به نحوی که گروه حمل و نقل با ارزش معاملات ۷۶ میلیارد تومان (۱.۷ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه زراعت با ارزش معاملات ۶۹ میلیارد تومان (۱.۶ برابر میانگین هفتگی) و گروه هتل با ارزش معاملات ۴۵ میلیارد تومان (۱.۵ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (ریزش ۴۸۷۶ واحدی شاخص کل بورس)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :