🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بعد از برجام منتظر ریزش سنگین قیمت دلار باشیم؟

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

هاشم آردم، کارشناس بازار سرمایه، معتقد است با حصول توافق، نرخ ارز مستعد ریزش جدی است؛ در ادامه دلایل او در این باره را خواهید خواند. ریزش دلار بعد از

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بعد از برجام منتظر ریزش سنگین قیمت دلار باشیم؟ سهامیـــــــــر

بعد از برجام منتظر ریزش سنگین قیمت دلار باشیم؟

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

هاشم آردم، کارشناس بازار سرمایه، معتقد است با حصول توافق، نرخ ارز مستعد ریزش جدی است؛ در ادامه دلایل او در این باره را خواهید خواند.

ریزش دلار بعد از برجام؟

چند روزی است که احتمال حصول توافق شدت گرفته و براین اساس قیمت دلار نیز متاثر از شرایط، روند نزولی در پیش گرفته است و حتی لحظاتی به کانال ۲۹هزار تومانی کاهش یافت؛ اما سوالی اصلی آنجاست که این ریزش آیا بعد از برجام هم ادامه دارد؟ آیا بعد از برجام شاهد ریزش سنگین قیمت دلار خواهیم بود؟ هاشم آردم، کارشناس بازار سرمایه به این سوال پاسخ می‎دهد.

احتمال کاهش نرخ ارز

به گفته هاشم آردم، اگر توافق قابل اتکا در یک الی دو هفته آینده شکل بگیرد (یعنی توافقی که منجر به برگشت درآمدهای دلاری دولت شود)، اولین اتفاقی که در اقتصاد کشور شکل خواهد گرفت، احتمالا کاهش نرخ ارز است. نرخ ارز در دو ماه گذشته بین ۳۰ الی ۳۳هزار تومان در نوسان بوده است؛ دو مرتبه به ۳۰هزار تومان برخورد داشته و دو مرتبه به محدوده ۳۳هزار تومان و اکنون هم در محدوده ۳۰هزار تومانی قرار گرفته است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بعد از برجام منتظر ریزش سنگین قیمت دلار باشیم؟)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :