🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

ادامه ریزش قیمت طلا و سکه،سکه امامی در آستانه ورود به کانال۱۳ تومانی

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

امروز نیز شاهد ادامه کاهش قیمت طلا و سکه بودیم،البته بازار نوساناتی داشت ولی به صورت کلی امروز هم قیمت طلا و سکه کاهش پیدا کرد.در ادامه جزئیات بیشتری خواهید

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

ادامه ریزش قیمت طلا و سکه،سکه امامی در آستانه ورود به کانال۱۳ تومانی سهامیـــــــــر

ادامه ریزش قیمت طلا و سکه،سکه امامی در آستانه ورود به کانال۱۳ تومانی

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

امروز نیز شاهد ادامه کاهش قیمت طلا و سکه بودیم،البته بازار نوساناتی داشت ولی به صورت کلی امروز هم قیمت طلا و سکه کاهش پیدا کرد.در ادامه جزئیات بیشتری خواهید خواند.

نرخ و تغییرات امروز

سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را در لحظه تنظیم این خبر کاهشی اعلام کرده است. هر گرم طلای ۱۸ گرم اکنون یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۵۵ تومان داد و ستد می‌شود. این نرخ نسبت به روز گذشته، حدود ۲۳ هزار تومان کمتر است.قیمت سکه طرح جدید نیز در این لحظه روند کاهشی دارد و به قیمت ۱۴ میلیون تومان رسیده است. این رقم ۳۲۳ هزار تومان کمتر از روز گذشته است.همچنین قیمت سکه طرح قدیم اکنون روند نزولی دارد و به ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. این رقم ۲۶۵ هزار تومان کمتر از روز  گذشته است.

سیگنال‌های موثر بر قیمت طلا و سکه

به گزارش تجارت‌نیوز، در مدت اخیر بازارهای مالی از جمله طلا و سکه، تحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند. در این روزها نیز سیگنال‌هایی از مذاکرات هسته ای  برای بازارها ارسال شده است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (ادامه ریزش قیمت طلا و سکه،سکه امامی در آستانه ورود به کانال۱۳ تومانی)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :